سلامی چو بوی خوش آشنایی
 
My Life
سلام.به وبلاگ من خوش آمدید.. امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید...(نظر یادتون نره)

سلام به اهالی اینترنت و کسایی که قراره با منه حقیر دست دوستی بدن (در اینجا باید پی ام دوستی بدن آخه دستامون که دوره اما  امید که دلامون نزدیک بشه...!!!)

دوست داشتم توی این دنیای بزرگ مجازی یه صفحه برای خودم داشته باشمو بتونم دل مشغولیهامو عنوان کنم و از این طریق با آدمای بیشتری آشنا بشم .

من رها , 18 ساله( اما هنوز 1ماه مونده بشه 18سالم,یعنی 26 اسفند... خب چیه؟؟!! حالا17 سال,11ماه,...روز......میشه 18 سال دیگه,حدودا)

داشتم میگفتم دارم خودمو برای اولین رقابت بزرگ زندگیم یعنی کنکور آماده میکنم. امیدوارم با انرژی شما دوستان و لطف خدای مهربون به بزرگترین هدف زندگیم برسم..

امید که لحظات خوشی رو اینجا سپری کنید...

منو از نظرات,پیشنهادات,انتقادات و مطالبتون محروم نکنید , ممنون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, :: 3 بعد از ظهر
raha

درباره وبلاگ


ما پیغام دوستیمان را با دود بهم میرسانیم... نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست یا نه... من اینجا جنگلی را به آتش کشیده ام...!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان My Life و آدرس kolbekochak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1